Som tjej kan det ju vara lite kul att matcha nagellack så att det passar just den fiskart man ska försöka kroka.
Har letat som en tok efter rätt grön färg för att just matcha gädda och nu är jag ganska nära att ha hittat rätt..
Lite svårt att se på bilden men ska försöka ta bilder i dagsljus vid ett senare tillfälle.
Lacket för regnbågsfiske är i alla fall tryggat och det är faktiskt rätt så kul att hitta färger som stämmer.
Så nu har jag bjudit er på ett lite fjolligt inlägg från en Fjälla!!
hahaha..
Tips på GRÖNT nagellack tar jag tacksamt emot men antar att ni grabbar som läser min blogg inte har en susning om vart man hittar grönt nagellack, hoppas på napp från de kvinnliga läsarna istället!!