Ja det var till att hoppa ur slafen redan vid 04:45 för att se till att väcka de andra och ha kaffet klart..
Några minusgrader och lite lätt dimma bjöd vädret på.
Första kastet gav en fin båge och en glad Sussi!
Anscha drog fisk även hon!
Ingrid visar upp sin godisask. Hmm… Vad ska man ta för fluga?
Katten Felix bevakade oss hela tiden.
Och jag trivs som fisken i vattnet här i Strömhult!!
Det blev en hel del fisk som kom upp under förmiddagen och jag krokade även av en del i vattnet då min kvot närapå var fylld..
Förmiddagen förlöpte med tjo och tjim och vid lunchtid tog vi ett break för att äta och vila en stund innan eftermiddagsfisket drog igång, men det får ni läsa om i nästa inlägg..
Nu ska vi ut och fiska sista passet för denna gång!!
God morgon!!
Härligt Sussi, och hälsa fjällorna!
/J
Tack Johan!! De hälsar tillbaka! 🙂