Strömhult en måndag morgon..

Ja det var till att hoppa ur slafen redan vid 04:45 för att se till att väcka de andra och ha kaffet klart..

 

IMG_2485

 

Några minusgrader och lite lätt dimma bjöd vädret på.

 

019

 

Första kastet gav en fin båge och en glad Sussi!

 

028

 

Anscha drog fisk även hon!

 

029

 

Ingrid visar upp sin godisask. Hmm… Vad ska man ta för fluga?

 

074

 

Katten Felix bevakade oss hela tiden.

 

IMG_2480

 

Och jag trivs som fisken i vattnet här i Strömhult!!

Det blev en hel del fisk som kom upp under förmiddagen och jag krokade även av en del i vattnet då min kvot närapå var fylld..

 

Förmiddagen förlöpte med tjo och tjim och vid lunchtid tog vi ett break för att äta och vila en stund innan eftermiddagsfisket drog igång, men det får ni läsa om i nästa inlägg..

Nu ska vi ut och fiska sista passet för denna gång!!

God morgon!!

2 svar på ”Strömhult en måndag morgon..

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *