Älvräddaren Publicerat 2012-01-18 av Sussi Stridh Woohooo.. Tror jag stänger av dumburken och njuter av lite lärorik läsning istället.. Fick tidningen idag, intressant med en massa text och bilder från bl.a. Vindelälven.. Så nu sjunker jag in i tidningen för en stund..