Älvräddaren

Woohooo..

Tror jag stänger av dumburken och njuter av lite lärorik läsning istället..

 

IMG_1946

 

Fick tidningen idag, intressant med en massa text och bilder från bl.a. Vindelälven.. Så nu sjunker jag in i tidningen för en stund..

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *