Jag börjar gilla att gå till min brevlåda nu förtiden, känns inte lika tungt att hämta in de trista fönsterkuverten när det ligger annat smått och gott i lådan!
Idag kom flugasken med Johan Klingbergs favoriter, den som ingick i provprenumeration på Fly&Tie! Får väl se när tidningen hittar till min brevlåda.
Flugorna kommer att testas om ca en månad, bara att hålla tummarna att det inte ligger is över N….. ( nä destinationen får ni inte veta än )
Ha, vad kul. Likadan ask fanns i min brevlåda idag också… 😀
Hahaha!!! Vi får snart använda dem!! 🙂
Lycka till, damer! 🙂
tackar!!! 🙂