Här om dagen efterlyste jag lite roliga flugor att fotografera och i dag låg det ett gulligt litet paket i min brevlåda..
Men vad som gömmer sig i asken får ni inte se idag!
Jag inväntar nämligen ännu ett paket, fast en aning större än detta, och när jag väl fått hem det så ska kameran gå för fullt!!
Lägger upp en bild på min gamla rulle och Fjällorna flugan, som jag fotade när jag gick fotokurs.. Så ni får hålla tillgodo med detta så länge och försöka klura ut vad ni tror att jag inväntar!!
ska bli spännande att följa, du är ju redan nu så duktig på att ta bilder. kram!!
Nä fy, jag behöver verkligen öva jättemycket och det är därför det är så roligt att få lite nytt att öva på!! Tack sötaste sötnöten!! 🙂