Igår gick jag av sexdagars arbetspass och var så där lagom mosig i skallen ( läs astrött ).
Försökte hålla mig vaken genom att titta på en spännande film på TV och samtidigt snegla på datorn lite då och då, och just som jag nästan var på väg att gå in i dvala så såg jag detta på min facebookprofil:
Snacka om att jag vart klarvaken!!
Felix har busat till det, igen, och anmält oss båda till denna kurs!! Åh va glad jag blev och det ska bli så kul!!
Känns som om man aldrig blir fullärd inom varken foto eller fisket så lite roliga kurser med inslag av både och är ju perfekt!!
Fru Fortuna visar sig vara herr Rimfrost!!
Tack älskling!!!

Jag tackar mig själv eftersom även jag ska med. Det här ska bli kul och förhoppningsvis lärorikt, älskling. 🙂
Ja absolut!! Återigen, 1000 tack my love!! <3