Fjäderkonst och iskonst..

På något sätt har alltid fjädrar fascinerat mig på ett eller annat sätt och det är väl ändå ganska konstigt att jag inte börjat binda flugor själv än..

 

008_redigerad-1

 

Bara se så vackert det är med små fjun..

 

018

 

För att inte tala om vingar!

( Tack herr talgoxe för modellandet )

 

IMG_1987

 

Här är broscherna som jag fick med mig hem från Fiskecenter i Jönköping, fina färger och en trevlig utsmyckning att dekorera fiske hatten eller annat med.

 

IMG_1986_redigerad-1

 

Det är ett gäng minusgrader ute, frost på fönstret medans solen ger upp för idag. Bara ett par veckor kvar tills första fiskeresan bär av, om det nu inte blir lite äventyr på Vättern nästa söndag.. Vi får väl se!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *