Ja det här är väl det närmaste jag kommer vad gäller lax och laxfiske!
Visst har jag ganska nära till Vättern men det var en aning mysigare och varmare att snacka lite strunt med Jocke inne på Fiskecenter i Jönköping!
Det var längesen jag var inne i den butiken så det vart lite liv i luckan, om man säger så! Det kan Felix intyga som också var med..
Shoppade bara lite flugor fast inte fiskbara, de kommer att användas i annat syfte framöver!
Fluga till smokingen = bröllop snart???? moahahahaha pözzz
TJÖÖÖTKARIN!! hahaha…
Ja, jag kan intyga att det blev liv i luckan. Man var tvungen att kasta sig undan när han kom farande i rullstolen och en gång körde han till och med in i ett spöställ så det nästan välte… 🙂
🙂