Minns ni härom dagen när jag skrev ett inlägg om ett sött litet paket jag hade fått på posten??
( För ett tag sedan frågade jag efter jag lite annorlunda och roliga flugor, eller annat fiske relaterat för den delen.. )
Nu har jag också fått mitt stora paket, en liten smidig fotostudio, så här ska jag nu visa lite vad fiskemorsan, Jeanette Linnarud, skickade till mig!!
Visst är det gulligt att få lite insekter!!
Dessa har Jeanette bundit själv och är alltså fiskeflugor och inga döda gamla djur! Tycker de är enormt vackra och realistiska!!
Se bara på vingarna!!!
Usch ja, snart är flugorna här på riktigt igen.. De som surrar omkring tidigt på morgonen och har en förmåga att irritera! Men denna sitter fast i en krok så den surrar ingenstans!
En übersöt och vacker fluga!!
Om jag kunde vara lika duktig på att ta bilder som fiskemorsan är på att binda flugor så hade jag varit själaglad!
Man kan riktigt se fibrerna!!
Besök gärna Jeanettes blogg och gotta er i massor –> FISKEMORSAN <–
Tack snälla sötsemlan ( Jeanette ) för dina fina flugor, jag ska öva mycket mer på att ta fler närbilder så dina flugor kommer att användas i fotosyfte då de är för fina att fiska med!!
När jag är klar med dem, så åker de upp på min Wall of fame!!
men, vad go du är!!!
och fantastiskt duktig på att fota!! blev nästan förvånad att det var mina flugor 😉
men självklart skall du fiska med dem, det kommer säkert fler 🙂
kram på dig sötnöten, ses snart!! 😉
Nähä du!! De ska inte doppas i vatten alls!! Som sagt, de åker upp på min vägg sen!! 🙂 Kram och jaaa snart ses vi!!!
Vilka underbara flugor! Jag tror jag skulle behöva en kurs hos Jeanette 🙂
Ja Anna! Jeanette är otroligt duktig!! Vi ser till att hon håller en kurs åt oss!! 🙂