Sportfiskemässa 31 mars

Den 31:a mars är det sportfiskemässa på hemmaplan, sporthallen i Nässjö ska invaderas av fisketokar!

Jag ska stå och orda för Fjällorna på denna mässa och det är första gången som jag deltar, har ju bara varit där som besökare förut så det ska bli spännande.

 

Länkar till mässan här: Höglandsfiskarna

 

Hoppas vi ses där!!

 

Mssa_2010_014

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *