Fick ett mail med statistik från 2011 på denna blogg och det är faktiskt riktigt kul att kolla hur ni läsare följer mig, vilka som länkat bäst och kommenterat mest m.m.
Följ länken nedan!! 🙂
Fick ett mail med statistik från 2011 på denna blogg och det är faktiskt riktigt kul att kolla hur ni läsare följer mig, vilka som länkat bäst och kommenterat mest m.m.
Följ länken nedan!! 🙂
Ha ha, jag har kommenterat flest gånger under 2012. Jag vann! 🙂
Vad blir mitt pris?
Men älskling! 2012 är inte slut än!! 😉
Okej, 2011 då… 🙁
Men vad blir priset då? 🙂
Pris?? Nä, det har jag aldrig skrivit något om.. Men ok, något kan du väl få men jag talar inte om vad 😉
Ser jag fram emot… 🙂
🙂 😉 😛