Istället för att köpa en massa prylar på mellandagsrean så la jag en liten slant på medlemskap i Älvräddarna, både till mig själv och till Felix..
Så, nu känner jag att jag gjort något gott även detta året!
![]()
Istället för att köpa en massa prylar på mellandagsrean så la jag en liten slant på medlemskap i Älvräddarna, både till mig själv och till Felix..
Så, nu känner jag att jag gjort något gott även detta året!
![]()
Vilken fin gest älskling! Det var verkligen en god gärning! <3
Ja självklart vill man göra lite gott för sig och det inkluderar ju både dig och mig! 🙂
jag köpte medlemsskap istället för julblommor till ”tjocka-släkten”
Kändes som ett mkt bättre alternativ än giftiga julblommor 😉
kram!
Du är toppen Jeanette!! Ska tänka på det tills nästa jul, men om jag ska ge hela tjocka släkten så får jag nog se till att börja spara redan nu! 🙂