Lite välgörenhet..

Istället för att köpa en massa prylar på mellandagsrean så la jag en liten slant på medlemskap i Älvräddarna, både till mig själv och till Felix..

 

13 x 18 cm (2)

 

Så, nu känner jag att jag gjort något gott även detta året!

Ler

4 svar på ”Lite välgörenhet..

  1. jag köpte medlemsskap istället för julblommor till ”tjocka-släkten”
    Kändes som ett mkt bättre alternativ än giftiga julblommor 😉
    kram!

    • Du är toppen Jeanette!! Ska tänka på det tills nästa jul, men om jag ska ge hela tjocka släkten så får jag nog se till att börja spara redan nu! 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *