För en vecka sedan såg jag några läckra stickers på Facebook och tänkte att “sådana vill jag också ha”!!
Men sen var det en kille från Litauen som sålde dem så nja, det var nog kört för mig..
Men icke!!
Det var absolut inga problem att beställa hem ett gäng till Sverige! Billigt var det och snabbt kom det fram till min brevlåda.
Några små läckra insekter som kan pryda flugaskar, spön, Iphonen eller något annat skoj som whiskyglas, pluntan eller you name it!
Lite fiskar som kanske kan pryda bilen..
Fick även denna men vart jag ska sätta den, vet jag inte än!
Länken till Fishy-stickers hittar du –> HÄR <–
Tjusigt värre!!
Häftigt! Undrar om det finns nån gädda att sätta på bilen?
Nä det fanns inte, bara ädelfisk och insekter.. Men du kan väl maila dem, kanske de utökar sortimentet med lite pike också!! 🙂
*vissel*
snyggt!! skall kollas upp. Tack för tipset sötnöt!
hahaha.. Tack själv sötsemlan!!