Present från SÖTA vänner!!

Den senaste tiden har jag fått så mycket positiv energi från helt oväntat håll att jag snart spricker av lycka och glädje!! Börjar undra vad jag gjort som förtjänat detta??!!

 

Idag låg det ett spännande kuvert i min brevlåda:

 

003

 

Ett skitsnyggt Iphone-skal från Sötaste Björne!! ( tack matte Anscha och matte Ingrid )

 

Den passar så bra ihop med färgerna i eran “bling-bling” fluga!!

 

004

 

Det är så otroligt kul när det dyker upp sånt här och då menar jag inte bara materiella prylar utan även en massa roliga meddelanden, mail, telefonsamtal och annat som lyft upp mig ur den grå sörja som jag befann mig i.. Tusen tack alla söta, bästa, snällaste och underbaraste vänner!

 

Nu börjar jag bli enormt fiskesugen, särskilt då det bokats in ett par fiskeresor till fjällen, den första går av stapeln v 15… wiiiii….

 

MÅSTE ta mig till Baltak snart, men än så länge är det en aning för högt vatten för min smak men om inte det lägger sig inom kort så ser det väl ut som om det kan bli lite isfiske framöver, om nu SMHI och YR har siat rätt..

 

Önskar er alla en trevlig helg, jag ska bo på jobbet igen, mer eller mindre och ni som är ute och fiskar får gärna fiska lite åt mig med!!!

2 svar på ”Present från SÖTA vänner!!

  1. Hejsan sussi. Det är inte en aningen mycket vatten i Baltak. Det är hur mycket som helst..

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *