Nu har jag sett skissen på hallplanen!
Jag vet redan nu, en person som kommer att jubla och det är Felix!!
Hahaha..
Svenska Gäddklubben kommer att ha sin monter jämte Fjällorna och det gillar gäddgrabbarna!!! 😉
Här är –> planen <–
Det finns så många roliga montrar och jag undrar vilken av dem jag ska hjälpa till i, nästa år..
Vad tror ni?
Datumet är redan spikat, den 5-7 april kommer jag att mer eller mindre bo på Elmia, men som tur är befinner sig mässan på hemmaplan nästa år, så inget hotell för våran del ( mer pengar till shopping eller rättare sagt, spara mer pengar till fiskeresor.. ) 🙂