och i armarna, benen för att inte tala om fisketarmen!!!
Felix tar ju med sig lite prylar varje gång han åker hit och det resulterade i lite sortering i fiskeboden, för att kunna stuva in ännu mer utrustning..
Så medans mina läckande Scierra CC6 vadare hängde på tork
( här syns det ju att där det läckte, längs sömmarna, var också där det torkade sist )
Så kunde jag inte låta bli att prova mitt nya Sameo flugspö, som jag ska använda vid kommande gäddflugfiske. Underbar spö och lina och ja, rullen är jag också kär i!! Felix var snabb att filma lite när jag provkastar.. hahahaha…
Sen ville Felix också prov kasta lite hemma i trädgården…
och han kastade..
och kastade..
Joodåå, även herr Rimfrost gillade mitt nya spö.
Luftade även mitt gamla gäddspö som numera får agera reservspö tills jag finner någon annan uppgift för det.
Nåja, snart, väldigt snart, så är vi ute vid vattnet och fiskar!!!
Härligt! Jag drar till Hökensås på lördag o värmer upp inför tisdagens blodiga allvar! hehe. Jag kan filma på lördag med mina solglasögon så kan du ju sitta nära skärmen o lossas att det är du som fiskar, haha. Nä men jag ska testa dom på lördag o då kommer givetvis resultatet ut på bloggen sen. Tar väl ett tag o lägga upp filmer på youtube men under söndagen borde det finnas att se iaf. Alltid kul med nya prylar o testa! Har ett helt lass med nytt som jag ska testa nu.
Ha det bäst!
Nä va häftigt!! Detta måste jag ju bara se!!! hahaha.. Ja det är görskoj med nytt! Kör hårt nu i helgen, jag jobbar ju så tyvärr kan jag inte värma upp fören det är dags! Vi ses snart! 🙂
Där ligger man i lä när det gäller teknik 😉 Måste försöka ta upp flugfisket igen i år!
Hahaha.. Det var snällt sagt av dig Hasse!! Klart att du ska sätta igång med flugfisket också!! 🙂