Blogg och båt..

Vill bara tipsa om http://fiskesnack.com/

Fick mail här om dagen att de efterlyser bra fiskebloggar, så släng iväg ett mail till  admin@fiskesnack.com  så att du får DIN blogg registrerad där

 

För egen del så verkar det nu som om jag kommer att bli delägare, ihop med Felix och lillebror, till en båt med trailer. Håller tummarna för att allt ska klaffa, för då minsann ska det fiskas en hel del mer här på småländska höglandet.

 

_MG_0552

 

Ja, det är många roliga planer som smids nu under vinterhalvåret och kalendern börjar redan fyllas på med mässor, fiskeresor och annat kul.

2 svar på ”Blogg och båt..

  1. Ska bli kul att bli delägare i en båt med trailer igen. Det var alldeles för länge sen jag hade en sån. Dags att besöka norra Vätterns storgäddor i framtiden. 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *