Vill bara tipsa om http://fiskesnack.com/
Fick mail här om dagen att de efterlyser bra fiskebloggar, så släng iväg ett mail till admin@fiskesnack.com så att du får DIN blogg registrerad där
För egen del så verkar det nu som om jag kommer att bli delägare, ihop med Felix och lillebror, till en båt med trailer. Håller tummarna för att allt ska klaffa, för då minsann ska det fiskas en hel del mer här på småländska höglandet.
Ja, det är många roliga planer som smids nu under vinterhalvåret och kalendern börjar redan fyllas på med mässor, fiskeresor och annat kul.
Ska bli kul att bli delägare i en båt med trailer igen. Det var alldeles för länge sen jag hade en sån. Dags att besöka norra Vätterns storgäddor i framtiden. 🙂
Ja jag hoppas bara allt går i lås så att det blir som vi tänkt!! 🙂