Idag när jag kom hem låg det ett trevligt kuvert i min brevlåda!
Ett gäng flugor från Johan Klingberg!!
Ska bli så spännande att prova dessa igen.
Fick en av honom i höstas och regnbågarna i Strömhult vart som tokiga i den röda masken!!
Idag fick jag också, äntligen, tag på ett fint tyg!
Tänkte sy spö fodral och rullpåsar, sen får vi se om det blir något mer kul utav dessa tyger. Vet med mig att det är riktigt ont om tid just nu till att sitta inne och pyssla men det kanske kommer en ledig dag framöver då regnet står som spön i backen och jag inte har miljoner andra saker som måste prioriteras..
För mig är det jobbarhelg som vankas men jag ska hålla ett öga öppet på facebook för att se hur det går för de som är med i Lord of The flys deltävling i Sävenfors nu på lördag. Skitfiske önskar jag er alla och må bästa kvinna eller man vinna!!! Efter lördagens tävling får vi då se vilka som går vidare till finalen i Gänglan den 26:e
Tajt Lajns!!
Häftigt! Jag vill också testa den röda masken i Strömhult i höst… 🙂
Ja, vi ska binda egna tills dess hjärtat! 🙂 ❤
Riktigt roliga tyger. Får man fråga vart du fick tag på dessa?
/K
Beställde dom via nätet, minns inte alls från vart då det var sjukt längesedan. Men googla på fisketyg, tyg med fiskar osv så hittar du nog något 🙂